Torsdag.

2010-06-24 @ 17:13:42

Idag är det helt underbart väder. Dessutom har jag tyckats att bara ta det lugnt idag. Inte stressat rundor och känt att jag måste göra det, det och det.

Började dagen med en brunch på balkongen. Kokade ägg och drack ett stort glas juice. Sen gick jag in och startade en maskin tvätt, smorde in mig i lite solfaktor. Satt på radion, tog med mig kudde, solstol och badlakan ut på balkongen. Har fördrivit 1½ timme med solande på balkongen. Helt underbart.


Nu låter jag min hy vila lite från solen. Sen ska jag nog snart bege mig ut på en härlig prommenad.

Vad har ni gjort för härligt idag?


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack så jättemkt för tipset, ska kolla där :D kram!

2010-06-24 @ 17:31:43
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: MyzaaN -

oh ja dem är underbara :)

haha och ja dem är lika sköna som dem ser ut ;D så låter smo en bra ide :D

2010-06-26 @ 11:25:22
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0