Sol, sommar och musik

2010-06-29 @ 16:49:40

Det är sommar. För er som inte visste det. Det finns så mycket mer som lockar än att sitta här och blogga. Så därför blir det ett snabbt inlägg nu.

Igår var jag och älsklingen både i Kivik och Ystad. Kivik först, men där var det inget fint vatten och kallt var det också med ynka 20 grader i skuggan. Så vi handlade bara lite cider, saft och vinbärsgelé. 
Sedan körde vi vidare mot Ystad och hittade en helt underbar strand där. Super fint vatten och varmare. Vi tog våra första dopp i havet och det var kaaallt! Men skönt ändå. Först doppade jag mig bara till hakan, men Christian envisades med att det inte "räknades" som ett dopp då så jag fick med bultande hjärta slänga i hela mig sen. Haha.

På kvällen körde vi
ut till Jessica och Tony och blev bjudan på riktigt god middag. Satt ute i deras fina trädgård och åt och pratade massor. Var verkligen super trevligt!

Nu vill jag ut i solen igen... men jag kan ju bjuda på lite musik. Denna tok gillas av mig just nu:

All night long- Alexandra Burke feat. Pitbull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0