Delmål - Check!

2010-06-13 @ 22:16:29

För flera månader sen så skrev jag att jag hade ett delmål i hur mycket jag ville ha gått ner i midjan till min födelsedag. Det kändes som en bra dag att sätta det på.

Det var i måndags, men jag var oerhört uppsväld pga mensen så jag tyckte det inte var rätt att mätta mig då. Jag mätte mig i morse. Jag klarade det! Jag är precis så stor/liten runt midjan som jag ville vara nu. Det känns fantastiskt! Var lite orolig att jag inte skulle ha klarat det eftersom jag inte trännat på gott och väl tre veckor, förutom i tisdags då.
Allt som allt så är jag 8 cm smalare kring midjan. Det känn wounderful! Äntligen har kärlekshandtagen med börjat bli mindre, sen min första mättning så har de minskat 5 cm och det är en hel del det med, speciellt eftersom jag har väldigt svårt att förbränna bukfettet.

Nu i sommar har jag tänkt tränna som fan! Jag är tagad och det kommer bli riktigt skönt!
För jag jobbar min sista dag imorgon, sen har jag semester en dag och efter det sommarlov. Jag har valt att kalla det så. Men jag tänker inte vara lat och degga, jag ska göra massor, massor, massor! Inte minst ska jag bli så jävla het så du annar inte. Tihi.

Kommentarer
Postat av: Kitty

- haha, oj slarvigt av mig ;D

2010-06-19 @ 16:08:01
URL: http://kittyland.blogg.se/
Postat av: Camila

Taack så mycket! :D Måste säga att du har en ursnygg header! ;)

2010-06-22 @ 19:49:49
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: ISA

2010-06-22 @ 23:30:46
URL: http://fashiontourist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0