P!nk imorgon

2010-07-23 @ 14:15:42

Wiiie! Imorgon bär det av till Köpen-danmark och Parken för att se P!nk. Ska bli riktigt kul. Såg henne i november i Globen och hon var minst sagt awsome.
Då kom vi längstfram, eller jag hade en kort tjej framför mig, så vi får väl se om vi lyckas få lika bra platser imorgon.
Känns konstigt att det är redan imorgon bara. Det har liksom gått så himla fort! Iofs så bokade vi biljetterna för typ en månad sedan bara... Medans vi hade bokat de förra ett halvår eller nåt innan så då hann man ju verkligen gå och längta.

Annars så är allt bra med mig... haft lite blogg pause då jag haft annat för mig. Bla övernattning hos min kära syster. Vi kvällsbadade i Sövdesjön. Sen åkte vi hem och drack rom & cola och spelade yatzy med mamma till mitt i natten. Efter det tittade vi på skräckfilm - Instängda - som var riktigt läbbig. Jag drömmer sjukt mycket nuförtiden och det ena är mer absurt än det andra så jag var rädd att jag skulle drömma massa hemskt sen, men det var ganska lugnt.

I onsdags fyllde min storebror 31 år. Hipp hipp hurra!! Grattis till honom. Han fick en öltunna i plåt med ölöppnare i sidan (jätte smart tyckte jag) och givetvis öl i av mig. Vi åt grillade hamburgare och hade det trevligt. Sen hoppade jag studsmatta efter att blivit övertalad av brorsonen och hans kusiner... Hoppade som en galning så hjärtat blutade som fan. Men kul var det ju faktiskt.

Nu är det dags att komma ut ur lägenheten tror jag. Ajöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0