Sims 3 nördande

2010-01-04 @ 21:06:54

Har blivit en hel del Sims 3 spelande nu. Har mina perioder då jag spelar mycket och sen kan det gå flera månader utan att jag rör spelet alls, sen så halkar jag in i det igen.

Det jag tycker är roligast är helt klart att bygga hus. Spelade egentligen med en familj som jag tyckte mycket om. Som fick bo i två av mina finaste hus. Först i det lite mindre sen i det större. Men så fick jag en idé. Som jag var tvungen att göra.

Sagt och gjort.
Mitt lilla "läslus" hus kom till. Sött litet hus med två våningar och ett torn, fyllt med böker. Fröken Fairy Tale fick snällt flytta in. Sitter och spelar henne lite nu.


 

Skulle ni vilja ladda ner huset och simmen till ert spel så kan ni göra det Här. (Ni kan ju kasta ut Fairy om ni inte vill spela med henne.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag e precis likadan, o nu blev jag väldigt sugen på att börja spela igen.. får vänta tills Phille kommer från jobbet så kan han underhålla My så kan jag spela lite sims =)



Hoppas allt e bra med dig! Kramar

2010-01-05 @ 16:39:46
Postat av: V I L J A

Svar: Ja det vore verkligen en väckarklocka för lindsay Lohan med flera. Droger dödar!



Vilket fint hus du byggt, att spela sims är grymt skoj, men roligast är ju att bygga och inreda deras hem ^^

2010-01-05 @ 20:36:17
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0