Photoshopande

2010-01-15 @ 16:47:11

Sitter och leker lite i photoshop. Prövar mig fram och kollar vad olika verktyg gör. Brukar ju inte redigera så mycket, dels för att jag inte kan så värst mycket och dels för att jag inte tycker att det brukar behövas.

Men det kul! Dessutom VILL jag kunna.
Kan man så kan man ju använda sig mer utav det, för det finns sjukt coola grejjer som andra gör och jag sitter bara och pluttar med läppen för jag har ingen anning om Hur man bär sig åt.

Men nu har jag iaf suttit och lekt fram en sjukt redigerad bild på mig själv. Första gången så hacka inte allt för mycket på mig.

Evelina, plast delux.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin förändring.



Väggordet är billigt köpt i Bromölla i Skåne, på Markislagret :P Vet inte om det finns på fler ställen.

2010-01-15 @ 18:14:03
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0