Sviken av min trofasta

2010-08-27 @ 16:14:56


Min älskade cykel svek mig! Dumma den bestämde sig för att spotta ut kjedjan mitt nere i stan... Inte ville den åka på igen heller.  Så jag fick gå hem, nersmuttsad med gammal olja.
Eller så var den inte ond utan tog bara sin hämnd för att inte blivit ompysslad och servad.
Hoppas bara det är fixat till måndag! (Då ska jag ju cykla till mitt nya jobb på andra sidan stan - är det tänkt)



Jag fick iaf komma ner till Universitetsbiblioteket och låna min först bok till kursen som startar på mån. Passade även på att låna två Photoshop böcker, som jag tänkt göra jätte länge - men nu blev det iaf gjort!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sådant där är så typiskt! Hoppas den sitter på plats hädanefter ;)

2010-08-27 @ 17:38:15
URL: http://smalltownwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0