Still

2010-08-27 @ 17:45:29

 

 

Denna parfymen, Still av Jennifer Lopes, har jag velat ha länge, länge. Men den har inte funnits någonstans. Syrran hade den och jag fick låna den någon gång och den luktade super gott på mig med.

Letade som mest efter den 2008. Fick till svar att den inte gjordes mer, eller iaf inte till Sverige.

 

Såg att den fanns på parfym.se men inte i lager, så jag mailade dem. Detta var i början på juli 2008! Fick svar att de kunde återkomma när de fått in den om jag ville. Jag skrev tillbaka att de fick de gärna göra.

Så i förra veckan får jag ett mail från parfym.se. Still har kommit in! Detta är över två år senare! Haha, det kallar jag verkligen service! Att de kommer ihåg mig efter så lång tid och skriver tillbaka. Stort plus i kanten!

 

Var precis och hämtade ut ett paket med vars en 100ml flaska till mig och syrran på posten. And it Still smells wounderful!


Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Där kan man snacka om service! :)

2010-08-27 @ 20:19:33
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: jenny

luktar gott gör den

2010-08-28 @ 11:48:31
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0