Lomma hamn

2010-08-16 @ 16:44:24






Älskade motljus!


I lördeskväll var jag och älsklingen nere vid Lomma hamn och strossade. Jag kunde inte sluta le för det var bara så underbart där. Helt fantastiskt motljus att fotografera i med. Synd bara att jag bara hade min kompaktkamera med mig. Hade blivit många, många fler fina bilder om jag haft systemkameran och stativ med mig. (Fast då hade kanske älsklingen kört hem om i fyra timmar innan jag varit färdig ;) Haha.)

Inlägg och foton från Kreta kommer snart! Började med det igår. Men det tar lite tid att göra.

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja det tror jag absolut att det gör, päron, plommon eller äpple lär ju också fungera bra tror jag!

2010-08-16 @ 17:30:56
URL: http://matomspunnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0