Då var det igång

2010-08-30 @ 17:49:34

Då har jag jobbat min första dag på mitt nya jobb. Måste säga att det känns riktigt bra. Kommer nog trivas bra där. Personalen var riktigt trevlig och barnen super goa. Får hoppas det fortsätter så.

Idag började skolan för mig med. Har varit inne på It's learning som programmet/sidan jag studerar via heter och läst, tittar på filmer och skrivit en kort presentation av mig själv.
Nu tänkte jag koka en kopp te och sätta mig i soffan och läsa mina första kapitel i kurslitteraturen. Skoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men har du vägarna förbi någon gång så vet du att det finns en gårdshandel här =)



lycka till på nya jobbet, kul att det gick bra idg!

2010-08-30 @ 19:40:11
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Bellezzaofsweden

ah jag vet gillar verkligen den filmen :)

2010-09-01 @ 20:21:10
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0