Glitter in the air

2010-04-23 @ 18:14:59

 

 

Äntligen blev det fredag igen! Skönt.

 

Sitter och lyssnar på P!nk. Tänker tillbaka på konserten i november. Det var riktigt kul och Pink är helt underbar som artist. Sjunger otroligt bra live, trotts att hon hänger upp och  ner i ett lakan och snurrar runt, runt. Det var verkligen wow-faktor på den konserten. Har köpt den på dvd med, inte samma konsert men det är ju samma upplägg så man kan ju återuppleva det här hemma.

 

Hade väldigt VÄLDIGT gärna velat se henne i sommar med. Men vet inte var jag är då. Om jag har rest utomlands eller om jag är hemma eller iväg någon annanstans.
Får se sen. Är väldigt sugen på att klicka hem en biljett eller två. Hade varit kul om man hade kommit längstfram igen och fått den där närkontakten som man fick sist.

 

 

Vänligen respektera att detta är mina privata bilder, upprättshovslagen gäller och det är jag som äger dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0