Glad Påsk

2010-04-03 @ 15:21:17

 

 

Bjuder på en gamal bild och passar på att önska er glad påsk. Sitter för tillfället och väntar på att sambon ska bli klar i duschen så vi kan åka iväg till hans styvfars föräldrar på påskmiddag.

Vad som är lite lustigt är att han alltid klagar på mig att jag inte kan vara i tid eller planera så att jag blir färdig i tid. Nu när jag sitter här färdig och allt, precis lagom till att vi skulle behöva köra och komma i tid... ja då är han inte alls färdig. Så nu har jag tillfälle att ge igen!

 

Annars verkar det som att våren blygsamt börjar komma. Det känns underbart! Efter denna vargavinter vill jag ha massor med sol och plusgrader! Dessutom börjar fotolusten smyga sig på. Så då kan vi väl bara hoppas på att jag aktivt kommer att börja både fota och blogga igen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0