Det funkade

2010-04-24 @ 20:20:03

Det verkade som att min lockelse med påskliljan funkade, för idag har det varit underbar vår här i Lund! Solen har skinnit på en klarblå himmel.
Det var helt underbart att vara ute och cykla, vinden var kanske lite kall men det gjorde inte så mkt.

Dessutom har jag legat på balkongen med uppkavlat linne och byxor och solat. Lyssnat på radion och druckigt en ny Loka, Melon och Baobab. Helt underbart god! Rekomenderar den verkligen. Nu har nog Päron och krusbär fått sig en konkurent tror jag. Haha.

Cyklade ner till Nova (köpcenter) för att kolla in walking skorna från Reebok som de gör reklam om på tv. Nej då jag är inte reklampåverkad, haha.
Fast jag behöver verkligen nya promenad skor och det gör mig absolut inget om skorna hjälper mig att träna när jag går! Var inne på MBT skor innan, men tycker de är hemskt fula, ursäkta men de ser verkligen ut som handikapp skor. Inget illa menat, men de är inte snygga. Har prövat MBT med och tyckte inte alls om dem.
Hittade ett par av Reeboksen och prövade en sko, skulle ha velat gå i båda men det var så mkt folk så jag orkade inte vänta på en säljare. De kände sköna med. Men väldigt dyra... Ska se mig om ifall de säljs lite billigare någon annan stanns. För trettonhundra är ändå en del.

Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer
Postat av: Sandra T svarar

ja eller hur! (:

2010-04-25 @ 18:59:57
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Ackelina

hej allt bra idag? :)

2010-04-25 @ 19:13:48
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0