Det är vår i luften, igen!

2010-04-25 @ 19:59:58



Måste säga att det har varit en helt underbar vårdag idag med! Himlen har varit sådär fint blå, förutom massor av vita streck från alla flygplan då då. Haha, det märks verkligen att flygtrafiken är igång igen!

Efter att ha myst i solen på balkongen en stund så packade jag ihop kameran och hoppade upp på cyklen. Måste säga att det var riktigt underbart att få fota igen! Det där mysiga lugnet kom och la sig över mig. Leende spred sig över ansiktet när jag såg resultatet på vissa bilder.
Ja, jag tror bestämt att jag fått tillbaka fotosuget ordentligt igen.

Kommentarer
Postat av: Ackelina

Sv; jag mår toppen :) min dag har typ inte ens börjat än :)

2010-04-26 @ 09:15:17
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0