Äntligen fredag!

2010-04-09 @ 21:47:05

Fredagen kunde knappt vara mer välkommen! Jag behöver ledighet! Jobbveckan har varit lååång, trotts att den var en dag kortare än den brukar vara.

Är fruktnasvärt sugen på att festa, dansa och dricka drinkar och vin! Sitter och lyssnar på Adam Lambert och blir ännu mera sugen. Älskar hans låt de spelar på radion What are you waitning for och var tvungen att kolla om han fanns med på spotify. Japp det gjorde han, två album och allt. Vissa låtar är riktigt nice, andra inte. Inte alls samma sound som på "radio låten" men de är rock/popiga och får en på dans-humör.

Dessvärre går jag på pencilin, så det blir ingen alkohol för min del. Men jag kanske dansar loss lite på dansmattan sen istället. Eller nåt.
Märkligt detta. Brukar vara totalt slutkört på fredagkvällarna. Nu har jag skruvat klart ikea möblen och allt och har kvar energi. Kanske för att jag vägrar släppa den? Haha.
Kan ju med ha att göra med att jag inte trännat ikväll... Var längesen nu igen. Eftersom jag alltid är sjuk... Men jag ska till öron- näsa- halsklinik nu på tisdag, så får vi se hur det blir sen.
Men imorgon har jag planerat att gymma så det hoppas jag blir av!

Hoppas dessutom att de som förutspått vädret har fel så jag får lite sol på em och kan sticka ut och ta lite vårbilder. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0