Jo, jag lever...

2009-09-09 @ 20:38:48

Tänkte bara tala om att jag fortfarande lever.

Det är förvisso inte någon som undrat över var jag tagit vägen, vilket iofs känns lite tråkigt.

Hur som helst, anledningen till tystnaden är att min dator pajjade samma kväll som vi kom hem från camping semestern. Det dröjde väl iofs inte mer än två-tre dagar innan jag köpte en ny. Så fin den är! ;)

Men. Mitt photoshop försvann och nu har jag äntligen fixat en ny cd. Men inte lagt in det än. Så jag har inte kunnat fixa med bilder och då kändes det lite tråkigt.
Plus att jag inte riktigt har haft någon lust att skriva. Dessutom är detta ju en fotoblogg i första hand, så därför känns det tamt när man inte kan lägga upp några bilder.

Sen så har jag gått och funderat på att skrota denna bloggen. Göra en ny, börja om. Ibland. Oftast känns det som jag skriver för mig själv. Är det så?
Inte kul att ta sig tid och fixa och lägga upp bilder då ju.
Men så kollade jag runder på min blogg och insåg hur mycket jag tycker om den. Så jag låter den vara kvar. Just nu iaf. Möjligt att jag ändrar mig ännu en gång sen. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker du ska ha kvar bloggen, jag kollar den =) intressant att se vad som händer i ditt liv ju! o jag har faktiskt undrat vart du tog vägen.. fast det e klart det kunde jag ju skrivit =) väntar tåligt på lite nya foto, kanske från campingen.. Ha det bra, kramkram

2009-09-10 @ 09:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0