7.0

2009-09-12 @ 01:41:36



Titta! Jag har fått in en ny bild! ;)
Dessvärre fungerade inte photoshop cs2 skivan jag fixat... det blev bara klydd. Så jag fick rota fram och damma av min gamla hederliga photoshop 7.0
Det känns ju lite... ehm... antikt, men den fungerar ju! Sen så finns ju de viktigaste sakerna som iaf jag använder när jag redigerar bilder. Jag är ju inte sådär super high på att redigera bilder så det duger för mig än så länge iaf.

Så snart ska jag väl lägga upp lite bilder från semestern. Dessutom känns det plötsligt mer lockande att ut och fota nya bilder med!
Får se om jag hinner med det på söndag för imorgon ska jag spendera hela dagen med Jessica, sen ska jag antagligen ut på äventyr med älsklingen på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0