Du & Jag. Jag & Du.

2009-05-27 @ 17:21:03


(Fotona tagna under lördagens bravader... vi får va' som vi blev om vi inte blev som vi skulle.)


Det finns vissa människor som man bara klickar med. Som man fungerar så oerhört bra med och som kan få en på strålande humör på några sekunder.

Jag hade tur.
För en av dessa människor hade jag väldigt nära, väldigt tidigt i mitt liv. Det tog ett tag innan vi förstod det bara. Ett tag där på vägen trodde vi nog aldrig att det skulle bli så. Men det som är bra med åldersskillnader är att man växer ifrån dem.

För ungefär fyra år sedan upptäckte vi hur det egentligen ligger till. Min själsfrände fanns så nära att jag inte riktigt förstod det. Men jag är så himla glad och tacksam att det blev som det blev. En av världens mest underbara personer är min syster. Vi är lika som bär på många plan och olika på andra - men de kompenserar vi upp med varandra. Jag kan berätta allt för henne och hon kan berätta allt för mig. Vi har samma typ av humor, gillar i mångt och mycket samma saker och har i stort sett samma musiksmak. Hon har ärvt mina värderingar i väldigt mycket och vi gillar samma stil. (Köper samma skor, tittar på samma kläder och vill gärna ha varandras väskor osv.)
Ibland bråkar vi. Men så är det, ingen syskonkärlek utan bråk... Dessutom är det skönt att vi kan rensa luften och få saker ur världen. Nersidan är att båda kan vara snarstuckna och envisa. Men vi löser det alltid.

Jag älskar henne oerhört mycket och kommer finnas där för henne så länge jag andas.

Om 2 veckor och 2 dagar åker vi till Cypern och det ska bli så fantastiskt skoj! Kan knappt bärga mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan blir helt snyftig i ögat nu ju=) Älskar dej också siss o tack för att du finns hade varit väldigt tråkigt utan dej. pussar smulan

2009-05-27 @ 20:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0