Vinkar adjö till regnet

2009-06-11 @ 17:36:29



Jag har stora problem med att inte överpacka. Man vet ju aldrig om man kanske behöver det, det och det. När vi ändå är igång så kan jag ju faktiskt vilja ha det med...
Suck.
Jag fick tvinga mig själv att välja bort två linnen, jag lyckades förmå mig att ta bort ETT. Men. Jag ska gå igenom väskan en gång till sen och förhoppningsvis inse att jag inte behöver allt som ligger där i. Vill inte få övervikt, det är dyrt. Plus om man handlar något i Cypern med.
Har dock ett stort problem kvar. Vilka skor jag ska ha med mig. Sandaler och flipflops är nerpackade, men sen väljer jag mellan fyra par till. Ett par kan jag ju ha på mig och sen ett par finskor som ska packas ner. Men vilka? Gahhh...
Jag har kommit överrens med mig själv att jag inte ska ha med mig alla fyra.

I-lands problemen åt sidan så fattar jag nog inte riktigt att jag faktiskt ska sitta på planet tidigt imorgon bitti. Det känns underbart! Men kan inte riktigt ta på det. Har pirret i magen och förväntan.
Hoppas nu att det kommer bli sådär magiskt skoj som jag hoppas!

Kameran följer med för att föreviga det.

Så imorgon bitti vinkar jag adjö till vårt regniga kalla Sverige och beger mig mot åtta härliga dagar på Cypern.
På återseende tidigast den 20 juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0