Shut up and sleep with me

2009-07-16 @ 18:19:54

Jag trillade precis in på en låt som ni kanske minns?



När jag var liten var jag väldigt pryd... dessutom var jag lite konservativ. Så att se denna videon och sen vad de sjöng! Huja...
Jag var väl ~10 när denna kom och jag hade ett jäkla bry med att få mina 6 åringa småsyskon att inte springa runt och sjunga denna offentligt. De tyckte dock det var ännu roligare att sjunga när deras storasyster var högröd i huvudet och jaggade runt dem i affären för att få tyst på dem...
- Nu tycker jag mest att den är rolig och sjunger med. För även om den är... hm, speciell så är den jävligt catchig och man blir glad av den.
Musiken på 90-talet var egen, men ball.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0