Andréas 30 år!

2009-07-21 @ 23:03:16


Jag och Andréas på mitt 3års kalas.


Idag fyller min storebror hela 30 år! Stort Grattis till honom!
Shit vad tiden går.

Vi har haft mycket skoj tillsammans under vår uppväxt. När jag var liten var han min idol och jag lekte väldigt gärna med honom och hans kompisar. Jag var en riktig liten tuffing. Förutom när han spelade nintendo 8-bitar och jag var rädd för den elaka draken i Super Mario... haha. Var väl max fem år då.
Vi lekte och busade mycket och han lärde mig saker och lurade i mig andra... så som storebröder är. När jag var i mitten på tonåren var han verkligen min bästa kompis och vi pratade om allt.
Nu träffas vi inte så ofta, vi har ju våra olika liv nu. Men han har ju en plats i mitt hjärta.

Har varit hos honom på kalas nu ikväll. Var riktigt trevligt. Åt smörgåstårta och chokladpudding med hallongrädde till efterrätt. Pratade och skojade massor och busade med mina brorsbarn såklart. Philip (min brorson) ville att jag skulle spela lite Wii med honom och jag var ju inte svår. Men det var wii. Haha, som jag skuttade runder när jag prövade tennis, men det var faktiskt skoj.
Sen blev det lite mera prat och runt springande på gräsmattan sen var jag ju tvungen att bege mig hemåt igen, jobbedag imorgon igen ju. (Läääntar efter semester nu!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0