Söndags ångest, dagdrömmande och "gladrock"

2009-01-25 @ 13:54:38

Sitter här och drömmer mig bort till värmen. Vita finkorninga stränder, solen som kysser min hud, solvarma frukter och kristalklart vatten.
Söndags ångesten är ett faktum, ännu en helg som gått alldeles för fort och jag längtar bara bort. Till något annat, till något annorlunda, något nytt.

Dövar verkligheten med att lyssna på gladrock. Har jag precis myntat ett nytt uttryck? Sitter iaf och diggar med, sjunger och stuttsar till Fall out boy.

Det finns så mycket jag vill göra. Men vet inte när...
Pengar är den ständinga faktor. Och tid. Men har man pengar (oförskämt mycket pengar) så har man plötsligt mer tid. För med tio miljoner på banken hade iaf jag sagt upp mig imorgon och stuckigt iväg och upptäckt världen!

Men tills dess så får jag dagdrömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0