Mjuka toner

2009-01-19 @ 22:34:19







I lördags skickade jag förresten efter stora fotokopier på några av mina foton för första gången. Idag fick jag dem. Det gick verkligen fort! Och det blev jätte fint. Två stycken hänger i hallen. Ytterligare två är inramade men inte uppsatta ännu eftersom vi har betongvägg där jag tänkt hänga upp dem... men vi äger ingen slagborr så jag får komma på ett sätt att locka hit papsen på ;) 
( - Som jag kämpade med de dumma rammarna, de ville inte alls som jag ville, är fortfarande öm i tummarna och har sabbat 2-3 naglar, men fint blev det!)
Sen har jag två till foton som jag måste köpa rammar till.

Är glad att företaget jag skickade efter fotona hos var bra. Jag kommer använda mig utav dem framöver med. Fast jag ska nog ta matta fotokopier då istället för blanka eftersom det reflekterades mycket i de blanka.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är lätt att fixa en utställning, hörru! Hör med ert bibliotek om du inte kan få ha en där?

2009-01-20 @ 10:47:36
URL: http://kaboff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0