Om någon timma är det mitt!

2008-09-28 @ 15:06:41

Sitter här, invirrad i mitt täcke. Förkyld och dann. Huvudet bultar en anning. Jag snörvlar, nyser och hostar.

Men ändå är jag glad. Lite smått lycklig faktiskt. Jag har nämligen beslutat mig för att köpa lite nytt godis till min kamera. Äntligen! Sitter och ler när jag tänker på det. Brukar inte unna mig saker så ofta, har problem med att motivera mig själv med att jag faktiskt är värd de där nya sakerna. Fast att de kanske är dyra.

Men nu så har jag läst på om olika saker, tittat runt och längtat färdigt. Om drygt en timme kör jag och älsklingen iväg och köper min nya ögonsten och lite annat smått och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0