I belive your most attractive features are your heart and soul

2008-10-14 @ 19:36:07

Just nu blir jag på bäst humör av Savage Gardens Affirmation. Blir härligt skuttig och sjunger (skrålar) med för allt vad jag är värd.
Dessutom har jag varit riktigt flittig i eftermiddag. Har vikt och lagt in en laddning med handukar och en med tröjor. Jag har dammsugit hela lägenheten, jag har tömt diskmaskinen och fyllt den. Röjt upp i köket och gjort i ordning i min byrå. Dessutom så har jag bakat hallon och vinbärspaj och gjort vaniljsås.
Däremellan har jag haft tid att springa runt och dansa och bara... må bra :)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar; Oh härligt =)

2008-10-15 @ 07:37:13
URL: http://tjobecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0