Thank God its friday

2008-11-14 @ 17:41:57

Fredagen känns väldigt välkommen för min del. Jag är sååå trött. Gick in och la mig på sängen för att vila en liten stund men just som John Blund var och hälsade på så började telefonen ringa och ringa och inte gav det sig. Det var älsklingen som bara skulle höra hur det var...
Gulligt av honom ja, men så dålig timeing. Valde att inte lägga mig igen. Får se hur det går nu.

Huvudet bankar, jäkla huvudvärk. Har haft det hela veckan.
Så där har ni svaret på varför jag varit dålig på att blogga denna veckan. Trötthet och huvudvärk.

Ska iaf berätta att jag har trännat en gånger 40 min denna veckan, ska köra ett pass ikväll med hade jag tänkt. Sen får det bli på söndag med. Har varit duktig och inte ätit godis (förutom två choklad praliner i personalrummet idag) trotts att jag varit sååå sugen. Det är jobbigast i början.
Jag får lov att unna mig, men det ska inte bli en vanna igen - eller snarare så ska jag bli av med ovannan.

Nog om det.
Jag är glad att det är fredag! Ska bli mys fredag för mig med myskläder, glögg och idol. Imorgon blir det ev partaj. Får se hur jag känner mig.

Jag ska lägga upp några foton om en stud. Som kompensation för att jag varit borta.
Ha nu en underbar fredags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0