Ont i hälen...

2008-11-24 @ 18:05:34

Idag kom jag hem, full av förväntan.
För idag skulle de börja kakla om i vårt kök. Det har jag längtat efter sen vi flyttade in här (för snart fyra år sen)!
Dessvärre blev jag besviken när jag kom in i köket och såg att de bara rivit ner de gamla skivorna som suttit mot vägen och skruvat ner fläkten och kryddhyllan.
Nu är jag anningen hoppfull uppblandat med tveksam till om det blir färdigt imorgon... annars hoppas jag verkligen att de iaf blir färdiga på onsdag.

Dessutom blir jag förbannad på att de inte kan sopa upp efter sig, det är fullt med skit på golvet och jag hittade en skruv. Sen när jag går runt lite och tittar så får jag skit ont i hälen, ännu en skruv. Med risk för att låta som en gnäll kärring så tycker jag faktiskt att det är fördjävligt att det inte kan sopa upp efter sig... alldra helst så kan de väl plocka upp skruvarna?

Var glad när jag kom hem, men nu är jag mest små irriterad och har ont i min stakars häl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0