Last Christmas

2008-12-23 @ 16:39:03

Vi räknar ner och det är bara en dag kvar till jul... eller mindre än en halv om man räknar till tolv slaget.
Dessvärre har inte min julkänsla kommit ännu. Men det får väl vara som det är med det... den kanske hoppar på mig imorgon, vad vet jag?
Men jag ska ha det riktigt mysigt ute hos mina föräldrar iaf det är ett som är säkert. Ska gå ner till farfar och sätta ett ljus med hade jag tänkt. Kommer kännas tomt utan honom på julen. Han har ju alltid funnits där. Men han kommer vara med oss, i vår hjärtan.

Då ska jag lägga in den sista jullåten med. Sparar det bästa till sist så klart! Detta är och har i stort sätt alltid varit min favorit jullåt. Med Wham då... sen kom min älsklings artist och gjorde en cover på den i slutet på 1999! Vilket jag så klart tycker är hur underbart som helst. Orginallet är fortfarande super bra. Men... Darren Hayes gör den speciell och jag kan inte annat än att ryckas med och sjunga, sjunga, sjunga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0