Frustration

2008-08-25 @ 17:41:38



Känner mig bara så.. så överkörd, förbannad och lite ledsen. Hatar det. Hatar att jag lägger ner min energi och tid på det. Faaaaaan.

Kvittar om man ställer upp och kämpar på man får ändå inget jävla tack. Gott bemöttande och inte en massa från skyllande hade varit på sin rätt. Men nej. Varför? Jag är väl helt enkelt inte lika mycket värd då.
Är så urless på denna skillnad på folk och folk. Fan.

Men de är väl bra för dem, ta lite folk att utnyttja, mjölkaur och sen slänga iväg. Har ju sett det förr.

Fine, gör så då. Men stå för fan upp för vad ni gör. Sluta skylla ifrån på varandra, vi fattar ju hur det ligger till ändå.

Kommentarer
Postat av: Malin.

sv: mm den vita är snygg, men min favorit är nog den röda :)



PS snygg header!

2008-08-25 @ 19:23:27
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: Jennie

:/

2008-08-25 @ 20:36:43
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0