Bionic och veckan som gått

2010-09-05 @ 18:42:40

Sitter och lyssnar på Christina Aguileras (ja, jag tjuv tittade för att stava det) nya album. Änsålänge gillar jag vad jag hör. Men så har jag väl alltid tyckt att den lilla damen med den stora rösten har haft någonting. Har blivit bättre med åren med.

Veckan som gått har gått bra. Jobbet känns helt ok, börjar komma till rätta så smått. Goa barn och trevliga kolleger. Pluggandet går bra det med. Har tom skrivit klart första uppg som egentligen har deadline först nästa söndag och det brukar inte höra till vanligheterna att jag är ute i så god tid!
Trodde jag skulle få tag på alla böckerna jag behöver på olika bibliotek, men nån annan var förre mig. Så jag har beställt/köpt två stycken. Så hoppas få hem dem i början på veckan.

Igår var jag hemma hos mina föräldrar på kräftskiva. Mins föräldrar, syskon, sambos, brorsbarn och min brors svärföräldrar (mina kunde inte) var där och det blev en riktigt lyckad och trevlig kväll! Det var faktiskt gott med kräftor med, men det tog en himla tid att äta dem (fast mina två brödrar åt i raket fart!).

Nu är det söndagkväll (dahh) och jag har tagit en välbehövd pause från pluggandet - inte lönt att läsa när huvudet redan är fullt och inte mer får plats för tillfället.
Hoppas på att sambon snart kommer hem med pizza!

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

den var superbra ;D

2010-09-05 @ 18:52:07
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0