Sladd med cykel, Robyn och duktig i skolan

2010-11-30 @ 21:27:55

Sitter och lyssnar på Robyn, både gamalt och sprillans nytt. Är storm frälst i henne för tillfället. Kanske lika bra det, Pink är ju gravid och kommer nog inte ha konsert nästa år! :P Haha.
Nej men skämt och sido, Robyn är underskattad - i Sverige.


Idag skulle jag spela modig, eller snarare dum, och cykla till jobbet på snön. Det gick faktiskt bra... tills jag var 50 m därifrån då bakhjulet kasade iväg när jag svängde. Lyckades nästa få rätt på det men så halkade jag ännu mer och landade hårt på knäet. Det känns inte bra :(
Hade svin ont, en snäll gamal man frågade hur det gick och jag sa typ "jodå, det är ingen fara bara lite ont i knäet" och haltade iväg och blinkade bort tårarna.
Men jag lärde mig iaf av mitt misstag och gick hem stora delar av vägen sen på eftermiddagen. Får se hur det ser ut imorgon, är det lika mkt snö så går jag. Får jag ju motion med (bränner ju mer när man går än om man cyklar samma sträcka). Hoppas dessutom att knäet känns bra imorgon!

Annars så kan jag väl med glädje meddela att jag blivit godkänd med bravur på samtliga uppgifter i de båda förat momenten i kursen! Dvs. Interaktionsdesign och internetpublicering. Nu har jag börjat med Rörligbild och bildteori. Första uppg ska in på torsdag. Har väl skrivit typ halva uppg. idag. Så det ska nog gå bra.

Så snart jag har tid över kommer jag nog pröva mina nyvunna webbkodnings färdigheter på att göra om blogglayoten.

Är tillfreds med det mesta nu. Förrutom knäet då :P

Men det löser sig nog.

Väldigt inaktiv - jag vet

2010-11-06 @ 11:33:55
Hej hopp!
Vet att jag inte bloggat på läääääänge. Men det är väldigt mycket nu, med allt runtomkring.
Så fort tid finns så kommer jag tillbaka. Och det kan bli snart ;)

RSS 2.0