Cherryblossoms

2010-05-31 @ 21:18:32



.. ♥ ..

 

Resultatet efter att jag äntligen invigde mitt nya objektiv (som jag fick i julklapp... men inte haft tid att pröva innan *skäms*). Must say I like it, I like it alot!


Körsbärsblomster

2010-05-30 @ 14:12:32

 

 

Jag verkligen älskar när körbärsträden står i full blom! Det är så vackert. Då vet man att det är vår. Synd att det är över så fort bara. Blomningen alltså. Fast det känns som våren var snabb att dra sig undan igen idag.

Det är ju juni om två dagar! Vi vill ha lite värme nu! Tack.


The gym it is

2010-05-09 @ 12:51:27

Jag tror att syrran kunde lukta till sig att jag åt ostbågar innan... för just som jag var färdig med min lilla skål så ringer hon och undrar om jag ska med till gymmet.
Haha.
So... Of to the gym I go!

Fy fan vad jag är duktig

2010-05-08 @ 23:42:56

Idag har flitenslampa lyst. Jag har bakat grahamsscones. Jag har plockat ur diskmaskinen och fyllt den och kört den igen. Jag har tagit ner all torr tvätt och viktihop och lagt in den. Jag har tvättat tre maskiner med tvätt och hängt upp den. Jag har dammsugit hela lägenheten. Jag har sposorterat, rensat ut och lagt undan. Jag har städat köket med allt vad det innebär. Jag har återupplivat mina tomatplantor. Dessutom har jag haft tid att springa runt i lägenheten och dansa lite mellan varven.

Igår träffade jag Anneli som det var jättelängesen jag såg! Var riktigt kul. Vi satte oss på Myntha, en bar och pratade massor och drack gott. Speciellt en drink som var så himmelskt god! Var lääängesen jag drack en så god drink ute! Den bartendern kunde sina saker. Dessvärre har jag ingen anning om vad den hette och vet inte allt som var i eftersom han använde sig av två flaskor utan ettiket. Typiskt.

Imorgon hoppas jag på att det är fint väder så jag kan bege mig ut och fota. Behöver nya bilder till bloggen och mig själv. Dessutom så kliar det i fingrarna efter att få fota!

Valborg

2010-05-01 @ 13:57:10

Valborg blev trevlig. Jag tog ut en komptimme och slutade redan 14 eftersom jag haft öppningen. Var skit trött och gick och la mig någon timme. Drömde massa konstiga saker.

Hoppade in i duschen. Fixade mig, prövade massor med kläder som jag hade velat ha. Tittat ut och inser att det är grått och regn i luften så det blev ingen kläning. Tyvärr.
Älsklingen ringer mig och säger att han är på väg hem. Får lite mer bråttom och skyndar mig ner. Klockan är redan halv åtta vid detta laget och eftersom antagligen alla på festen vi ska till redan har ätit så stannar vi och käkar på vägen dit.

Väl hos Lust och Ulrika är det mycket folk. Flertalet var det väldigt längesen man träffade. Pratar och har det trevligt. Efter någon timme är dock älsklingen väldigt trött så vi beger oss hemåt lite innan elva. Åker hem och myser istället och går och lägger oss lite efter tolv.

Vi invigde maj med att ta en ordentlig sovmorgon och har mest tagit det lugnt. Får se vad dagen har att erbjuda senare.
Men frågan kvarstår dock, var fan tog april vägen? Haha.

Helt klart min älsklingslåt just nu. Ooh wooh ooh


RSS 2.0