6 år och camping

2009-08-05 @ 09:32:21


Idag firar jag och älsklingen sex år tillsammans! Det är sjukt vad tiden går fort! Men det är härligt. Underbart att ha honom vid min sida. Även om vi, som alla andra par, bråkar ibland så är det övervägande helt underbart. Han känner mig utan och innan, ibland bättre än jag själv gör. Vi har sjukt roligt tillsammans och ibland tror jag att de hade spärrat in oss om de hade sett hur vi fjöntar oss, haha.
Tack älsling för sex underbara år! Hoppas och tror att det kommer bli många fler!

Idag drar vi dessutom iväg på camping tur. Kärleken var här precis och sa inte blogga nu! haha, jo, egentligen har han väl rätt... jag har inte packat allt än.
Ville bara tala om vad som händer och så.
Nu drar vi mot mellan Sverige och härjar runt! Göteborg först sen Borås... vidare mot östkusten och avslut på Öland, är det tänkt... men vi kan ju ändra oss :)
Ha det så bra så länge så skriver jag igen när vi är tillbaka!


RSS 2.0