Sommar

2010-06-06 @ 19:33:06

Solen, värmen... sommaren gör mig lycklig!
Jag kan inte beskriva det med annat ord än Lycka. Det är helt fantastiskt. Att vakna och se hur det varma ljuset skiner där utanför persienerna. Att komma ut och det är varmt! Cykla iväg utan tunga kläder. Utan att vara rädd för att man kanske kommer frysa. Att solen är uppe länge och det luktar sommar.
Sitta på balkongen i bara linnet och njuta av den lätta vinden mot huden, trotts att det är kväll. Huden luktar sol och kinderna har fått färg.
Allt blir så himla mycket lättare. Energin har dubblerats och leendet går knappt att sudda bort. Jag längtar efter att vara ute, hela tiden. Längtar efter att komma hem till mina föräldrar och känna gräset mellan tårna. Längtar efter att bre ut en filt på marken, slänga av skorna och bara ligga och prata strunt i timmtal.
Längtar efter att dra på mig bikinin, packa ner dricka och en radio, ta en vän i handen och bege mig till stranden.

Sommar ÄR Lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0