En favorit hos mig sedan länge

2010-06-10 @ 20:38:13

Lady Gaga. En dam som väcker mycket uppmärksamhet och känslor. Personligen tycker jag att mycket av hennes musik är riktigt, riktigt bra. Allt hon har släppt till radio har varit suverränt och mycket på hennes skivor med.
Alejandro har varit en favorit hos mig sedan hon släppte Famemonster. Nu spelas den ju flitigt på radio med, inte mig emot.
Såg videon för första gången idag. Jag har väl lite svårt för hennes senare videor... just som jag ska tycka att de är okej så blir de alldeles för absurda, i min smak. En sak är iaf säker, kvinnan älskar att visa upp sin kropp. De är väl bra att hon kan röra på den så det ser bra ut iaf, när hon vill det.

Vad tycker du om den nya videon? Eller om Gaga generellt?


Kolla gäran i HD i fullskärm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0