Grattis pappa!

2010-08-28 @ 16:28:11



Idag fyller min söta pappa stolta 58 år! Stort GRATTIS till honom! Ska snart ut och fira honom. Hoppas han blir glad för både det och presenten.

Min pappa är en ganska tyst man. Men när man väl pratar viktigt med honom kommer det mycket bra.
Min pappa är ganska lugn, men när han väl är på humör är han jävligt rolig och spexig. (Som när han var tomte. Tomten hade ont i benen så han kunde inte gå ner för trappan, så tomten sätter sig på rumpan och åker kana ner för trappan! Jag skrattade så jag grätt - mina brorsbarn stod dock som frågetecken, haha).
Min pappa har svårt för att uttrycka känslor i ord. Men min pappa får mig att känna mig stolt över mig själv och älskad, tackvare hur han är mot mig och hur han ser på mig. Jag ser att han är stolt - alltså blir jag det.

Jag vet att min pappa alltid kommer finnas där för mig. Om jag kommer behöva honom kommer han gå genom eld och vatten för det.
Jag älskar dig pappa!

Kommentarer
Postat av: [Foto & Vardag]

fint skrivet om far din :)

2010-08-29 @ 16:50:09
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0