Happy Birthday Mr. Hayes

2009-05-08 @ 11:20:59

Idag fyller min musikgud år. Så ett stort grattis till honom.
Nej, jag räknar inte med att han skulle klicka in sig på min lilla blogg, dessutom kan han antagligen inte svenska heller, men han gjorde mig fantastiskt glad i morse. Så ett Grattis är det minsta jag kan säga.
Nu är jag helt peppad och full av energi, trotts att jag har magkatarr (som tack och lov börjar bli bättre *peppar, peppar*).

Jag har nämligen världens bästa idol som ger ut en helt ny skiva, med tio låtar - gratis och laglig att ladda ner - till sina fans på SIN födelsedag.
Så nu är JAG lycklig.


Om ni nu skulle tycka att jag låter barnslig och fanatisk får ni göra det. Jag älskar musik, mestadels hans musik och detta är fan helt jävla underbart!


Remix, A fear of falling under med Darren Hayes

Kommentarer
Postat av: Hanna

En ny Darren-skiva som är laglig att ladda ner? Låter ju nästan för bra för att vara sant, vart kan jag hitta den? :)

2009-06-06 @ 22:56:24
URL: http://hannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0