Drömmer mig bort

2009-03-15 @ 18:23:14

Har suttit och kollat runt efter olika resor i säkert en timme nu. I juni fyller jag 25 år och har sagt att jag ska minnsan ta och unna mig en utlands semester då. Antingen med älsklingen eller med min syster eller någon annan om ingen av dem hade velat.
Det blir min syster jag ska åka iväg med och jag längtar så in i bomben! Först hade vi (eller iaf jag) tänkt 2 veckor, men det blir nog en vecka som det ser ut just nu. Eller 8 dagar, om det blir resmålet som jag vill. Min syster vill med dit för den delen.

Nu är frågan bara om man får ledigt från jobb, jag tror att jag kommer få det... men jag vet inte hur det blir för henne. För hon ska ev. byta rekyterings firma som hon är anställd hos osv...
Men jag hoppas verkligen!

Dessutom kärade vi ner oss i ett hotel på resmålet vi vill till och som det ser ut just nu så verkar det som att det kommer funka att åka dit och bo där - om vi får ledigt.
Det blir inte biliigt kanske, men inte sådär svindyrt heller.

Hur som helst så sitter jag bara och drömer mig bort till kristallklart vatten, sol, vita sandstränder, paraply drinkar, god mat, hud som doftar sol och härliga utekvällar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du tagit bilderna på din header själv? Mysiga iaf! =)

2009-03-15 @ 18:35:15
URL: http://uonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0