Lite cola och pepp musik

2009-06-05 @ 17:51:10

Jag vet att jag sagt det förr, men, denna fredagen är grymt efterlängtad! Är helt slut efter denna veckan. Känns som jag verkligen behöver lite ledighet. Barnen på jobb behöver det nog med, de är totalt speedade. Så det är ju inte konstigt att man är trött i både knopp och kropp.
Så nu lyssnar jag på partymusik för att peppa upp mig och har även druckigt lite cola (smakar väldigt sött nu när man inte brukar dricka läsk längre!).

Ikväll blir det efterrätts-bak, ska nämligen ha lite 25 års kalas med familjen imorgon (fyller år på sön). Så om ungf en halvtimme ska jag palla mig ner till mataffären och sätta sprätt på men massa pengar. Har skrivit en lista och varit duktig. Hoppas jag det blir gott och uppskattat imorgon. Jag har en tendens att stressa upp mig och vilja ha allt perfekt när jag bjuder hem folk på sånt här.
Men jag får korka upp vinet och ta mig ett glas om jag börjar skena iväg... haha ;)
Det ända jag redan har inhandlat är faktiskt vinet ;) Så det är ju säkert iaf. haha.

Sen så är det ju bara en vecka kvar tills jag och syrran är på Cypern, om sju fjutiga dagar är jag där och har det gott vid den här tiden. Det ska bli riktigt nice!

Var iväg igår och köpte kjolar, linnen och tröjor som jag kan ha med mig - och resten av sommaren. Bara sandaler som fattas... men jag tror jag tar med mig mina gamla.
Så nu ska allt vara färdigt. Solkräm, flygstrumpor, nessäsär... japp, allt är inhandlat.
Nu är det bara den sista längtan kvar! Wiiiiiieeeeeeeeeee!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det håller jag med om :)

Vart var det man kunde ladda ner hans nya album? Är så jäkla nyfiken på den, verkar skitbra ju ^^

2009-06-07 @ 22:24:47
URL: http://hannan.blogg.se/
Postat av: Hanna

P.S. tack :) nyckelpigsbilderna är tagna med standardobjektivet, men funderar på att införskaffa mig ett macroobjektiv, blir ju så jäkla fina bilder med såna :)

2009-06-07 @ 22:28:03
URL: http://hannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0