Broom broom

2009-07-29 @ 22:16:04










Det har blivit mycket bilar och köra fort, fort denna veckan för mig och älsklingen.
I måndags och tisdags i form av film. Först Death Race och The Transporter. Väldigt bra filmer måste jag säga, framförallt The Transporter. Sen igår såg vi Transporter 2, denna var också väldans bra :) Måste säga att jag haft förutfattade åsikter om Jason Statham innan, utan att ha sett honom i någon film, men de är bortblåsta nu. Han är skit cool! Helt klart en ny stjärna på min himmel. Och efter att ha sett de två första Transporter filmerna kan jag bara be James Bond slänga sig i väggen, haha.
Dessutom längtar jag efter att få se The Transporter 3 nu!

Sen idag har det blivit broom, broom på riktigt. På Meca Raceway. Var riktigt trevligt att sitta där med älsklingen och chilla och titta på bilarna. Synd var bara att när en bil som jag sett fram emot skulle köra, tror det var en lite vit hundkoja och äldre modell, men kan även varit någon liknande, så small antagligen växellådan på den i starten... så den kunde ju inte race:a sen :(
Synd var också att det var väldigt mycket folk och svårt att se. I fjol var bänkarna/läktarna upphöjda och nedersta bänken var ca 1,5 meter över mark, medans de nu började bara ca 30 cm upp, vilket gjorde att man inte såg mycket när man satt längre ner och sen ställde sig folk upp så man såg än mindre. Men det var helt klart ett trevligt kvälls nöje. (Dessvärre hade jag inte med mig kameran idag så fotona är från en annan kväll, men iaf  från Meca Raceway där vi var. - Dessutom körde bilen på bild 3 idag med.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0