Samma motiv, olika slutar tid

2009-01-09 @ 17:58:16









Jag tycker faktiskt att alla olika slutartider blev fina, på sina egna sätt.


Ikväll ska jag, syrran, svägerskan och mammsen iväg och dregla till Hughe Jackman. Hoppas nu Austrailia är bra med annars får det bli ögongodis för hela slanten ;)

Nu ska jag göra pannkakor! Ajöken.


Update.
Filmen var helt underbar. Älskade hur den var filmand och skådespelet var jätte bra. Den var så vacker och samtidigt så brutal och hemsk. Det är en väldigt sjuk och störd värld vi lever i... både hur den är och har varit. Men det är förhoppningsvis på väg åt rätt håll.
Filmen lämnar inte hjärtat oberört och längs mina kinder rann tårar för att världen är så orättvis och trångsynt.

Australia är ett mästerverk, i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: Tack söta du. Och tack för dina fina ord. Åh jag vet - jag vet mycket väl att jag inte ska låta någon behandla mig så och jag tänker aldrig låta någon behandla mig så igen. Det var tillräckligt svårt under den perioden att jag aldrig vill hamna i samma sits återigen. Och du har så rätt så. Jag är kär i den han en gång var och är fast i det förflutna. Och har så himla svårt att ta mig därifrån. Men jag är ett stort steg på väg och är nog snart framme.



puss!

2009-01-13 @ 17:57:14
URL: http://addictedtoakillersmile.blogg.se/
Postat av: Jannie

Hej fina söta du! Det var superlänge sen!



Nu är jag tillbaka med nya tips, uppdateringar, kläder, idiotfasoner och kul! Hope you like it!

2009-01-14 @ 23:02:33
URL: http://chirlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0