Helt underbart

2009-01-05 @ 15:30:56



Jag är nyligen hemkommen från årets första fotorunda! Idag blev det precis som jag ville ha det. Sol och frost! Helt underbart. Jag fick inviga mitt nya objektiv på riktigt. Allt var så vackert och luften så frisk. Jag kan bara komma på ett ord:
Lycka.

Hade det inte varit för att mina tår och lår börjat värka av kyla så hade jag fortfarande varit ute och fotat, massor!
Måste säga att naturen är helt slående vacker. Jag som egentligen är en riktigt vår/sommar människa tänkte att jag älskar att bo i Sverige där vi får ha fyra årstider. Visst det är inte kul när det är skit väder... men så är det ju överallt. Men när det är en såndår riktig kanon dag så är det ju hur underbart som helst. Och vad naturen har att bjuda på för ögat, det är lite magiskt!

Det behövs ingen fantasy. Allt som behövs är en underbar dag och att gå ut och titta och se så har du magin där. Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0