Efterlängtad fredag

2009-01-23 @ 16:43:35

Även om jag tycker att denna veckan, nu när jag väl sitter här och det är fredag eftermiddag/kväll, har gått riktigt fort så är fredagen verkligen både efterlängtad och välbehövd!
Tror jag hade gått sönder om jag hade behövt jobba imorgon med.

Min älskling är ledig i helgen med! Så det blir ännu bättre. Massor med mys och sambo aktiviteter. Haha. Nej, men det ska bli skönt att få tillbringa tid med honom. Kunna åka iväg och titta i affärer tillsammans, äta frukost tillsammans och bara kunna umgås. Det ska bli skönt.

Känner att tröttheten kommer över mig... ska bara komma på om jag ska gå och vila en timme eller kämpa emot. Funderar på om jag ska ta och inviga min ministudio ordentligt men känner att kreativiteten har gått på semester.

Kommer den tillbaka så lovar jag att visa resultatet sen.

Ha en underbar fredag kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0