Dinner and a movie

2009-01-31 @ 17:06:10



Ikväll ska jag spendera kvalitets tid med syrran.
Riktigt syster mys!

Det ska bli jätte roligt och hur mysigt som helst. Först ska vi skämma bort oss på restaurang och sedan ska vi dra oss vidare till en biosalong.
Benjamin Buttons otroliga liv ska vi se. Hoppas nu att den är lika bra som den verkar. Med alla de där oscars nomineringarna så borde den ju vara det.
Annars får vi helt enkelt bara ta och njuta av utsikten. Ja, när väl Brad Pitt har blivit ung och snygg då. Haha.

Jag kan redan känna hur magmusklerna krampar av allt skratt som kommer komma med syrran ikväll.

Älskar dig, systra min!

















Kommentarer
Postat av: Josse

Va filmen bra då?? Själv måste jag ju bara gå och se Bolt! Den verkar ju hur kul som helst :)

2009-02-02 @ 09:46:25
Postat av: sis

love ya too=)

2009-02-12 @ 21:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0