Trött, tröttare, Evelina

2008-09-04 @ 17:12:11

 Fy fasiken vad trött jag är. Satte mig i soffan en stund innan men insåg att det bara hade slutat med att jag hade hast mig ner i liggande lägge för att sedan somna... Ja, jag känner mig själv allt för väl.

Jag hade öppningen idag så jag har typ vaknat var 5:e minut för att kolla på klockan och försäkra mig om att jag inte försovit mig... Det är jobbigt det dära. Får lägga mig tidigt ikväll, kanske redan 22? Eller ännu tidigare.
Idol måste ses, de ska ju visa uttagningarna från Lund ikväll ju! Måste se om där är någon man känner eller vet vem det är. Plus att det är kul om där är någon man inte gillar som skämer ut sig, haha.
Usch, nu var jag lite elak, men det är ju faktiskt sant.

Igår blev jag ju total förtjust i kille med gitarr som hade blivit ditt skickad av sin kompis. Tyckte det lät hur bra som helst. Måste nog kolla idol sidan och youtube efter honom nu och se om han är lika bra idag...

Tjinegling så länge.

Kommentarer
Postat av: emelie

det är som om mördare och sinnesjuka människor börja få bättre fantasi för deras övergrepp!

helt sjukt.

2008-09-04 @ 22:05:31
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0