Ashlee Simpson

2008-09-03 @ 16:37:01

Jag klarar inte av hennes syster, dvs Jessica. Hon må se bra ut men öppnar hon munnen är det ett minneblott, dels för att hon enligt min mening inte kan sjunga och dels för att hon är oerhört korkad.

Ashlee däremot faller mig mer i smaken. Hade glömt bort att jag lyssnade på henne jätte mycket för sådär 2-3 år sen. Var tvungen att skaffa fram hennes gamla album igen. Måste säga att de är riktigt bra. Lite pop/punk/rock aktigt och så hennes härliga lite släpiga röst på det, både lite upptempo låtar och lugnare. Me like.

Hennes nya album är väl okej, finns en och annan riktigt bra låt. Men jag gillar nog de äldre albumen bättre än så länge iaf. Här har ni lite smakprov från de äldre albumen:

 


Och så låten som jag lyssnade på extra mycket, för att jag tycker den är bra och för att den påminner mig om mig och Christian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0