Walle får en plats i mitt ♥

2008-10-26 @ 22:36:52

Var på bio med Josse nu i eftermiddags. Jätte kul att träffa henne! Var mer än 2 månader sedan sist.
Vi gick på matine, av den enkla anledningen att filmen vi ville se bara gick kl 15.30...
Runt halv sex gick vi ut från bion och gick och fikade och snackade massor, hade ju en hel del att ta igen.

Men tillbaka till filmen. Jag har velat se den jätte länge nu! Dels för att jag är super förtjust i Pixar och dels för att jag blev lite små förälskad i "Walle" när jag såg trailern.
Måste säga att detta var en helt underbar film! Den upplevde verkligen till mina förväntningar. Så himla välgjord, så söt och faktiskt gripande. Man skrattade, man blev lite små bettutad i den lilla roboten och man fick sig en tankeställare. En rejäl sådan. Hoppas att filmen och dens budskap når fram till den som tittar på den.
För alla bör se den.
Alla bör bli lite små kära i "Walle".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0