"Tomten bad om ursäkt att han var sen"

2008-12-29 @ 16:56:46

Det var vad min sambo sa till mig när jag kom hem idag. Framför mig hade han placerat en stor kartong ovanpå vår nya pall, mitt i hallen så att den inte gick att missa. Högst upp på lådan hade han bundit på grönt presentband. Gullunge.

I lådan fanns min väldigt efterlängtade ministudio! Så fin, så fin! Kändes faktiskt kul att få den idag, som en extra liten julafton. Så jag förlåter faktiskt tomten för den här gången - bara för att det var en så fin klapp.

Dessutom är den väldigt praktiskt med. Tar knappt någon plats och lätt att ta med!
Jag var ju tvungen att fota lite så jag kunde visa, kanske inte de fotografierna jag är stoltatst över... tog bara dem snabbt så jag skulle kunna visa er.




Ministudo med 4 bakgrunder (vit, mörkblå, svart och röd), stativ och två lampor.



När man fotat färdigt viks den ihop och man viker snabbt och smidigt ihop stativ och lampor och lägger dem i fickor på framsidan av den söta lilla väskan. Det blir som en portfolio ungf. Jätte praktiskt!




För att ni ska förstå storleken så satte jag en nässpray i och tog en bild. (Klickbar)

Kommentarer
Postat av: Marie

men kanske om vi viker ihopa henne lite då? hehe... nä, kanske lite liten då.. men ja, det hade faktiskt varit skoj om du fotat henne, du tar en massa fina bilder! Ja, julen var mysig.. Men nu sitter man med en härlig snorig näsa..usch! Hoppas allt är bra med dig! Kramar

2008-12-29 @ 18:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0