Saknar solen

2008-08-04 @ 18:46:39



Jaha, då verkar sommarvärmen vara ett minne blott. Det blåser som attans här idag. Är mullet, nej det var en underdrift, himlen är så mörkgrå att den nästan blir svart. Usch.
Jag som har två lediga dagar kvar hade ju hoppats på att få skutta runt i solen, men det verkar som modernatur har andra planer... Får helt enkelt hoppas på att ovädret härjar lös och försvinner tills imorgon.

Min och älsklingens dag då, så då vill vi ha underbart väder! Iallafall mot eftermiddagen/kvällen.

Idag har jag alltså deppat lite över vädret och suttit en hel del framför datorn. Träffade syrran och fick se hennes fina bil som hon köpte i helgen. Super fin var den! Fick köra en runda med :)
Gick i lite affärer och dreglade över kameraprylar. Trodde jag (eller älsklingen för att vara exakt)  hittade en fin fin ministudio för 250 spänn, men det vara bara blå bakgrund! *Snyft* Varför man nu säljer det med blå bakgrund för? Idioti... Hursomhelst så köpte jag presenter till min brorsdotter som snart fyllar ett år - tiden springer iväg!

Vad har ni hittat på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0