Syrran, middag och Wolverine

2009-05-01 @ 17:28:35

Om drygt 30 minuter kommer min syster hit och hämtar mig. Sen beger vi oss ner till stan för att leta reda på någon mysigt restaurang som vi kan äta på. Efter det ska vi bänka oss i biomörkret för premiären av Wolverine. Kanske inte riktiga permiären... men väl på premiärdagen iaf.

Jag har ganska stora förväntningar på Wolverine så jag hoppas att jag inte blir besviken. Vad som är ganska komiskt är att jag tyckte att X-men var super mesiga - dvs. innan jag hade sett någon av dem. Jag kunde inte förstå att någon över 12 års ålder kunde tycka det där var bra... Haha. Så fördomsfull man kan vara!
Men det var bra att jag blev övertalad att se en av filmerna, en kväll för nåt år sen, tack syrran! Nu äger jag alla tre och tycker att de är riktigt, riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas ni hade det trevligt med middag & bio! Kul att du kommenterar min blogg lite då o då =) alltid skoj att läsa vad andra tycker.. Javisst växer My så det knakar... snart 6 månader, heelt galet vad tiden haar gått fort.. Ha det så bra, det e lördag idag, häärligt! Kramar

2009-05-02 @ 09:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0